Permainan Aku...

Aku berminat dalam permainan interaktif tidak kira jenis apa pun MMORP, RPG, ACTION, SINGLE PLAYER, MULTIPLAYER dan lain - lain.

Sampai dikalangan kawan-kawan aku dianggap proffesional didalam permainan ini. Aku tidak pernah menganggap yang aku lebih kuat. Hanya itu cuma permainan dunia yang sementara. Permainan yang paling digemari komputer yang tiada talian internet ada DOTA ALLSTAR yang telah meningkat populariti. Allah...Dunia dunia.... ( Sampai aku pun agak ketagihan ).

Permainan yang agak mengasyikkan ( bagi ana la... ) apa 2 pun InsyaAllah supaya kita tidak leka terus hingga mengabaikan solat... Wallahualam... Zaman Jahiliah aku dengan permainan.. Ya Allah... sampai tak sanggup nak tinggal permainan tapi sanggup tinggalkan permainan..... Apa nak jadi la... Tapi Alhamdulillah mungkin kerana ajakan kawan2 sekarang aku mampu juga untuk meninggalkan demi agama ISLAM yang dicintai..

Ala permainan bukan kita tidak boleh bermain..Kalau nak bermain, mainlah tapi janganlah sampai tidak dapat menunaikan kewajipan kita untuk ALLAH.. ALLAH tidak pernah melarang untuk kita lakukan apa sahaja melainkan perkara tersebut dapat membuatkan kita lupa pada-NYA.... ALLAHUAKBAR.... Dunia zaman akhir...

Ana bukanlah pandai dalam bab ini.. Tapi sebagai saudara ISLAM ana cuma nak ingatkan supaya kita janganlah lupa pada ALLAH walaupun dalam apa jua keadaan. ALLAH sentiasa memerhatikan kita.. Tapi mampukah kita untuk melakukannya? Demi ALLAH?

Tak mengapalah... Tapi ana masih nak berkongsi lagi satu permainan yang menarik sehingga ana , abang ana , dan kawan2 ana main..

  • Tidak perlu muat-turun, permainan ini boleh terus dimainkan.
  • Anda bermain dengan ribuan pemain sebenar dalam dunia kuno yang berterusan.
  • Bangunkan kampung, berperang atau berdagang dengan jiran-jiran anda

Joinlah dengan ana di talian ini : http://www.travian.com.my/?uc=myx_44715


0 ulasan:

Catat Ulasan